Klachtenregeling
Niet tevreden? Praat er met ons over.
Wij vinden het belangrijk dat u zich goed geholpen voelt. Bent u ergens niet tevreden over? Vertel het ons. Vaak kunnen we samen snel tot een oplossing komen.
Lukt dat niet of vindt u het moeilijk om dit met ons te bespreken?
Dan kunt u contact opnemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Deze persoon luistert naar uw verhaal, denkt mee en kan bemiddelen tussen u en de praktijk.
De klachtenfunctionaris kiest geen kant en behandelt alles vertrouwelijk.
U kunt een klacht indienen via het formulier op de website van SKGE.
De klachtenfunctionaris is ook telefonisch bereikbaar via 088 – 022 91 90.
Komt u er daarna nog niet uit?
Dan kunt u de klacht voorleggen aan de Geschilleninstantie Huisartsenzorg.
Deze onafhankelijke commissie bestaat uit juristen, huisartsen en vertegenwoordigers van patiënten.
Het oordeel van de commissie is bindend.
Meer informatie vindt u op www.skge.nl.